◄ Časté otázky

Najčastejšie otázky:

otznik_31_01 Aký je spôsob objednávky?

  • Zákazník môže svoju objednávku zrealizova viacerými spôsobmi a to:
    1. Prihlásením sa do nášho web-shopu a následným nákupom cez košík
    2. Poštou na adrese Game-Center s.r.o., Ružová 19, 946 51 Nesvady
    3. Emailom na adrese objednavky@game-center.sk
    4. Telefonicky na mobilnom tel. čísle: 0911/611 644
    5. SMS-kou v tvare - meno, priezvisko a adresa
    názov tovaru (poprípade číslo alebo iný poznávací znak tovaru)
    veľkos a počet kusov
    následne túto sms odošlete na tel.číslo 0911 611 644


    Najrýchlejšie sú vybavené objednávky na hore uvedenom mobilnom tel.čísle.

otznik_31_02 Akým spôsobom mi bude doručená objednávka a aký je poplatok za dopravu?

  • Sú dva spôsoby dopravy a platby, ktoré musíte zada pri objednávke.
    Poštou na dobierku za minimálnu cenu 3 €
    Kuriérom priamo do domu za minimálnu cenu 7,50 €
    Posielanie do ČR za cenu minimálne 9,84 €
    Balné je samozrejme zdarma!

  • Podrobný popis najdete v menu : Dodacie náklady

otznik_31_03 Všetky tovary ktoré sú na webe nájdem u Vás na sklade?

  • Nie všetky tovary máme bezpodmienečne na našom sklade, pretože tovar sa obmieòa pomerne rýchlo. V prípade, že Vami objednaný tovar je už vypredaný, je len na Vás, či naò počkáte alebo si vyberiete nami odporúčaný podobný výrobok. Samozrejme máte nárok objednávku si aj zruši.

otznik_31_04 Koľko dní trvá dodanie tovaru?

  • Objednávky vybavujeme tak rýchľo ako je to len možné. Naši kolegovia spracujú Vašu objednávku a pošlú Vám spätnú odpoveï do 2 pracovných dní. Následne Vám tovar bude doručený do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že nastane nejaký problém, okamžite Vás budeme kontaktova. Nezodpovedáme za oneskorenie dodávky tovaru spôsobenej poštou.V prípade, že Vám tovar pošleme GLS službou, teda kuriérom, dodací termín je 1 deò, inak objednávky posielame do 10 dní. Prosíme zákazníkov aby si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaných balíkov. Bohužiaľ nie vždy dostanete do schránky oznámenie. Nedoručenie oznámenia nie je ale spôsobené našou chybou.

otznik_31_05 Vyhliadol som si tovar na web-shope a teraz ho už márne hľadám. Prečo?

  • Na našej stránke je cca 2000 tovarov, ale skutočný sortiment je okolo 5000 produktov. Keïže sa tento sortiment aj zásoba často mení, niektoré tovary sa stanú "inaktívnymi" na kratšiu-dlhšiu dobu. Môže to znamena, že ten istý tovar už žiaľ nebude vôbec, miesto neho bude nejaký iný alebo Vám poradíme, kedy bude zas.

otznik_31_06 Mám špeciálnu prosbu ohľadne objednávky. Čo mám robi?

  • Aj na òu máme riešenie! Najlepšou voľbou je na konci objednávky pripísa do "poznámok" svoju požiadavku ( tovar prevezme kolega, budem doma v čase...atï.)

otznik_31_07 Pred chvíľou som si objednal ale na niečo som zabudol....

  • Žiadny problém! Kľudne odovzdajte ïalšiu objednávku, objednávky vybavíme spoločne ako jednu.

otznik_31_08 Môžem si zadarmo sahova?

  • Ano, na našej stránke v menu Info o produktoch si môžete prezrie, poprípade stiahnu katalógy, návody, dokumentácie a pravidlá hier.

otznik_31_09 Zabudol som si heslo....

  • Žiadny problém! Systém Vám vygeneruje nové heslo (ktoré si môžete kedykoľvek zmeni) a pošle Vám ho na mailovú adresu. Stačí kliknú v menu na "zabudol som si heslo". Potom sa už bez problémov prihlásite do web-shopu.

otznik_31_09 Je možné, že ceny vo vašom " kamennom " obchode sa líšia s online obchodom?

  • Áno, je to možné aj keï málo pravdepodobné. Na predajni a tiež na e-shope sa robia rôzne akcie, ktoré sa môžu od seba odlišova.